CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Tuesday 8 March 2011

PENCARIAN

Akhirnya, aku berjaya jua mendapatkan lagu yang aku minat,cari sini cari situ, tak juga jumpa, tepat jam 2240, aku berjaya mendapatkannya di youtube, itupun hasil usahaku bertanya dengan orang di sekelilingku, terima kasih banyak - banyak buat sahabatku, momol...lagu ni menyentuh perasaan aku buat pertama kali aku mendengarnya...hehe...nak dikatakan ada pengalaman ditinggalkan, memang takder lah..ye ker??...apa apa pun,   banyak peristiwa yang boleh dikatakan pahit berlaku sejak beberapa hari ni...tapi, tekperlah...lupakanlah, pengalaman mengajar kita hidup yang lebih bermakna kemudian hari....Al - Fatihah buat kedua ibu bapa kita sama ada yang masih hidup atau telah meninggalkan kita)...untuk lagu yang dimaksudkan tu, dengar kat bawah jer...hehe

0 comments: